Kawan Blogger Saya :D

WASTE TIME

Assalamualaikum,

HELLO DUNIA !!! Anda yang sedang membaca blog ini.
saya nyatakan bahawa inilah dunia alam maya saya.
IT'S DIANA WORLD!!!
hahahahahhahahahaha
Maafkan saya , keboringan sedang melanda diri saya.
Apa khabar awak , awak dan awak di sana?
saya harap korang, korang dan korang sihat.
ucap syukur alhamdullilah kerana kita di beri nafas lagi untuk 
bau makanan yang sedap-sedap.nyummy !!
hahaha , mohon di maafkan.
Ucap syukur alhamdullilah kerana kita diberi peluang
untuk hidup pada hari ni dan kita perlu bersyukur sebab
kita bangun daripada tidur bukannya di palestin.
Sudah tentunya kamu, kamu dan kamu tahu isu semasa
yang hangat di perkatakan sekarang right? tak lain
tak bukan isu aku dan tunang akulaaa. hahahhahaha
ok tak lawak , maafkan saya. Fara be serius ok!
Isu yang hangat sekarang tentang kekejaman israel, astghafirrullahalazim :(
Kita di sini hanya boleh berdoa semoga Allah memberikan pertolongan kepada gaza.
Jangan kita mendoakan keburukkan untuk israel kerana jika kita melakukannya 
tidak ubah kita seperti mereka yang KEJAM lagi ZALIM.
ok berhenti menaip dan ha korang yang tengah baca ni ikut aku !!
Tadah tangan masing-masing dan berdoa dalam hati.
(sedang berdoa)
Amin ya robbalalamin~


Okay entry kali ni aku nak cakap membuang masa?
Hahaha. sekarang aku tengah buang masa
aku bukak 6 URL dalam satau masa.
Aku buka youtube, tonton, korea dll.
See? bila aku boring semua aku buka then internet rumah aku
lembap macam siput dan lappy aku jugak yang jadi mangsa hempukkan aku.
dan juga *binatang babi juga di persalahkan*
hahahaha , taklaa !! Aku tak cakap punn. mama kata tak baik
mencarut-marut ni tuhan marah.
*budak-budak punya intonasi , eeww*
di sebabkan keboringan jugala aku
membuka diari online aku atau lebih tepat masuk dalam
dunia maya aku untuk menaip benda macam ni.
So kepada anda yang sedang membaca jugala sedang
membuang masa untuk membaca blog saya.
dan saya ingin mengucapkan
"LU KENA BEB!!! "
hahahhhaha * sewel ke apa aku ni*
but 
please pray for our muslims at Gaza
it's just take a few minute for pray but that
a few minute bring a thousand meaning for them.


TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan