Kawan Blogger Saya :D

SPM

Assalamualaikum,

Diberi cuti 10 hari , alhamdullilah sempat lagi nak baca buku.
Paper bm ,bi, seni 1, tasawwur islam dan sejarah telah selamat
di jawab oleh fara. hahaha , ok finee.. -__________-
Math dengan sejarah agak susah , maw nagis !! huargggh!!
ok stop fara! jangan menggila di sini .. hehe
sepatutnya math fara boleh jawab tapi apakan daya ,
daya ingatn fara lemah. Soalan senang depala kata bukan aku..
Yewlaa depa budak pandai.. aku ni apa la sangat nak di bandingkn
dengan kepandaian mereka. hukhuk, touching sat !! hehe
Tapi kan memang betul la ape kata orang, nak buat spm memang
mendebarkan giler.. Aku dapat rase benda tu waktu hari pertama
spm , bayangkan aku nak jawab paper bm, frist time dalam
seumur hidup aku nak jawab exam tak pernah lagi menggigil tangan
nak tulis jawapan. See? awok, awok, awok bole nampak debaran tu?
Hahaha, tapi lepas dah habis spm, debaran yang betul-betul ialah
waktu kita nak amik result. time tu confirm-2 ada yang jerit nagis dan
gembira. Aku harap aku dapat yang jerit gembira punyaa la. Amin~
Ape-ape pun korang yang dok bace ni , p la belajaq. HAHA, *macam aku dok belajaq*
Good luck guys ! Jangan jadi macam aku bole dok online ag. haha
hah ! cukup-2 hampa tak payah dok tambah , aku dengar ni hampa duk kutuk aku .
HAHAHAHA ! joke!!! kidding !! melawak ! bergurau !! bercanda!! kbhaaiii :)

TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

2 ulasan:

  1. ececehh . girll , good luck untuk paper seterusnya . kau bolehh !

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahaa , terima kasih. kau pun same aw..good luck . do the best ;)

      Padam