Kawan Blogger Saya :D

VIRUS

Assalamualaikum,

Awok, awok dan awok yang singgah di diari online saya sihat ?
Biasala kan sekarang musim demam, tapi takpe ! Jangan merungut, jangan merungut.
Sebab sakit tu penghapus dosa-dosa kecil. so ape perlu kita cakap? KERJASAMA!! 
ha... pandai,,kepala otak kau Fara! say ALHAMDULLILAH laa, ni bukan wonderpet.
opss , maaf terkasar pulokk di sini *mohon di maafkan*
Okay, entry kali ni ialah virus.. wow, seriusly I got a really bad virus :'(
Virus ni memang menular bakhangg, giler laa. 
aku kena penyakit ni sejak akhir-akhir ini.
Hoi!!! Korang pikir ape? jangan nak pandai-pandai buat andaian ek.
bagi makan penampo maw? haha, jangan risau saya ni baik bagaikan
hati malaikat jadi saya tidak sanggup nak jentik kalian apatah lagii bagi penampo. 
HAHAHHAHAHHAHAAHA
*puiih , mcm malaikat konon ayat letak dlm tong smph jewla wei*
Okay , stopp bahan diri sendiri! Virus yang aku maksudkan ialah "PEMALAS"
hello I rajin taw sampai hati you kata I pemalas, nak majok aahh.(buat muka duckface)
*Eeew , sumpaa geli giler tengok kegedikkan aku di situ.mohon di abaikan* hahaha
Spm belum habis lagi but aku dah jadi double triple lazy..
hahaha , ayat nak power tapi tunggang terbalik. *kisah pulak aku*
takdelaa pemalas gila vavi. kalau aku pemalas giler vavi  aku akan jadi macam 
gambar di bawah. 

aww, omeynyee <3

Ape ? korang kata aku sebijik macam tu..?
aww, terima kasih that's mean aku comel la kan.
hahahaha*masuk bakul angkat sendiri*
jangan kutuk ekk beruang kutub tuu, tu binatang yang aku
sukaa giler .. comel + putiih gebu . geramnye ~
NORTHERN POLAR BEARS ILOVEYOU<3


Atoto, polar bear akuu dah majok tuu sebab aku tak sambung
entry aku. k baby bear, mummy sambung yee. 
oopss , korang jangan tak tahu aku mak angkat untuk polar bears tu.*perasan*
hikhikhik
aaah , kegedikkan ku kembali apabila cerita polar bears .
Okay , enough! Actually aku baru habis tonton youtube.
Aku tengok cerita cintala ape jew cerita yang best aku geledahnya
youtube semata-mata nak hilangkan kebosanan.
Ada masa bukan nak baca buku alahaii mummy polar ni *tepuk dahi*
semakin hari semakin malas, duk rumah betul-betul baring atas
katil akuu kalau ada kerja tu memang aku buatla takdenya sampai
rumah bersepah kan. Yang jadi pemalas bila bab baca buku.
Ya Allah , sumpaa aku nak jadi apa? Sedangkan hobi
aku membaca . Sejak benda laknat tu tumpang jasad aku
aku jadi malas , malas nak baca buku dan paling teruk aku
dah malas berfikir. what's wrong with me??
Takpelaa , semoga aku dapat jadi mcm dulu balik.
Kita yang mulakan perubahan dalam diri kita bukan orang lain.
So Apa tunggu lagi , capai bantal ,selimut dan tutup lampu.
weiii, asal tibe-tibe pulak ni? kate nak berubah tapi asal tidur pulak?
hahaha, yewla baba kata  mulakan perubahan daripada 
tempat tidur. Tidur awal , bangun awal jadi kerja 
boleh di aturkan dengan baik :)

so anak mummy say good night you all ;)

TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan