Kawan Blogger Saya :D

HIJAB

Assalamualaikum,

So say Hi to everybody , HI !!!
okay , tak nak cerita panjang-panjang malam ni but here
please read my entry. It's not a joke, and
whats I going to tell you here it's a true story.
It's up to you , you wanna believe it or not .
Read my conversation with my mom and my uncle.

Aku duduk lepak dengan mama dan paklong. And ada something yang
agak pelik aku tengok dekat seberang jalan rumah aku di bawah pokok.
Then aku tanya mama,

Aku: Mama , dekat seberang jalan tu pernah berlaku excident ke?
Mama: pernah , banyak kali.

then aku lari masuk dalam rumah dan jam kat rumah aku tunjuk
pukul 12 tengah malam..
Ya Allah , duk ralit bersembang tengok-2 dah injak tengah malam.
Then , aku beranikan diri duduk dekat mama and tengok tempat tadi.
Aku tengok benda tu tak berkepala tapi still ada badan seperti manusia.
Ya Allah terkejut aku but aku kuatkan semangat aku. 
Dah berapa lama aku tak nampak benda-2 pelik ni , so kira malam
ni aku nampak balik sebab aku pergi join lepak dengan mama dan paklong.
Aku ngaku sekarang aku dah tak boleh nak bezakan dunia
realiti dan dunia mistik. Kepada sesiapa nak buka hijab dia tu ,
biar aku bagi tahu benda ni memang tak menyeronokkan langsung!!
Sometime benda tu tampilkan diri dengan rupa paras yang elok
sometime dia tampil dengan rupa yang hodoh. Yang hodoh nila yang
kita tak nak tengok. Aku pernah tengok dua-II , tapi
aku cuma nak nasihatkan lah sesiapa yang pura-II nampak benda tu ,
better berhenti jangan cuba cari perhatian orang melalui cara ni.
Kalau korang dah nampak alam ni , subhanaallah.
Kena kuatkan diri , aku pun tak kuat.
Now aku tengah belajar kuatkan semangat .
Okla , meremang bulu roma aku cerita benda-II ni.
Tapi ingatlah sesungguh-Nya kita hanya perlu takut kepada
Allah S.W.T dan hanya Allah yang paling berkuasa.
Kita manusia lebih hebat berbanding syaiton nir rajim.



TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan