Kawan Blogger Saya :D

AFTER SPM

Assalamualaikum,

FuhhhhFuhhhh *tiup habuk kat blog ni*
Dah lamaaa tak update blog kan kan.
HAHAHA (baru satu hari jee tak update)
Okay , awak , awak dan awak ape khabar ?
sihat? alhamdullila.. Fara? 
alhamdullilah ,semakin ansur sembuh dari demam :")
So entry kali ini about "After Spm"
29/11 ini adalah hari terakhir Fara ambil paper Spm.
Then Fara akan MERDEKA !! Hip hip horayy !!
So semua budak yang dah merdeka pasti akan
berlegar-legar soalan ni dalam fikiran dorang.
Memang famousla soalannya berbentuk seperti ini :
"Lepas spm aku nak buat apa?Kerja?Duk rumah?"
Yaaaa !! Soalan berbentuk seperti itulah yang
sedang bermain dalam pala otak aku sekarang.
Apa aku nak buatt kerja part time nanti?
Kerja dengan ayah aku ke?
Kerja dekat Hotel pakndak ke?
Kerja dekat Kedai Pakcik ke?
Kerja dengan Makteh aku ke?
Kerja dengan member aku ke?
OR
Cari kerja kat tempat lain?

Awok , awok dan awok see apa yang buat saya pening kan??
So bagi aku sekarang aku tunggu chikk iaitu bestie aku tinggal 
dengan aku baru aku decide aku nak kerja yang mana satu
dan aku akan terus mintak job. InsyaAllah boleh kurangkan 
keboringan aku dan aku boleh lihat dunia luar :D
Kenapa aku cakap macam  tuu? sebab 
kehidupan aku sekarang macam katak di bawah
tempurung je mekkk . Kesian bebenokan aku ni :'(
Okay sampai di sini sahaja cerita sedih aku (sedihla sangat)
HAHAHA
Okay , Kena tidur. Sebelum tidur ingat taw , cuci kaki dulu
supaya elakkan mimpi yang bukan-bukan,
naik atas katil harus sebut bismillah terlebih dahulu
dan tidur haruslah mengiringi ke arah kanan dan baca doa tidur okay
my sweet-sweet heart :)
kbhaaai , good night you all <3





TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan