Kawan Blogger Saya :D

FURIOUS

Assalamualaikum,

Sunyi je rumah aku waktu ni, dorang semua pakat tidur.
Tapi aku tak boleh tidur lagi sebab?
sebab jari aku nak menari atas keyboard lappy.
Yewla mana taknya, jari aku tak sabar nak taip
pasaal perasaan aku yang meledak-II ni.
Aku geram tengok tunang aku tuu >:(
korang boleh bayangkan tak? tunang aku suka dekat perempuan lain!!
Aku tak nak dia suka dengan perempuan tu 
tapi aku nak dia bercinta dengan perempuan yang aku minat.
hahhahahhahaha
Tak faham? keliru? pelik ?
wahahahaha, biar aku jelaskan.
Tunang aku ialah M.O (aku syoq sendiri) *kisah pulak aku*
sape M.O ? heii !! yang entry semalam aku kenalkan dia kat korang tuu.
okay , sambung balik. Actually aku baru habis tonton
youtube tunang aku berlakon. Dalam cerita ni dia suka dekat perempuan
yang bernama Hime tapi aku nak dia suka dekat  perempuan yang
bernama Putri. Putri ialah cinta pertama tunang aku tuu.
Aku suka tengok dia dengan Putri . ouuh , sweet giler :)
tapi sweet lagi aku dengan tunang aku tuu. *dalam mimpi*
HAHAHAHAHA
Yang buat aku marah sebab jalan cerita dia tak sama dengan yang
aku bayangkan. Tu yang geram , nanti kau pengarah filem
aku baling selipar kat kepala kau baru kau tahu.*ayat poyo*
Tapi takpe season 3 nanti heroin kesukaan aku berlakon
aku harap tunang aku dengan heroin tuu :)
(banyak tonton filem nila akibatnya)
Tapi akuu tetap jelez tengok tunang aku dengan
perempuan lain rasa macam nak bergusti jew.
(apa hak kau nak buat macam tu. syoq sendiri je fara ni) *suka hati akulaa*
hehehehehe..
akhir kata ILOVEYOU M.O. muaawh ! 
*waah, terserlah kegatalanku* hehe

TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan