Kawan Blogger Saya :D

MIGRAIN HEADACHE

Assalamualaikum,


Tengok gambar tu, nampak macam dia sakit kepala sangatkan.
Sebenarnyaa memang sakitt gilaa weiii. Fara tak datang sekolah hari ni.
Sebab apa? Sebab penyakit migrain Fara datang balikk.
Sakitt gila bakkhangg ! Korang bayangkan macam otak korang tu,
kena siat-siat dengan pisau. Sakitt sangatt x(
Penyakit ni boleh buat kita pitam o0oo.. Allah dah bagi aku penyakit ni.
Takpe aku redho jew. Aku takut sangat penyakit ni serang aku time
aku dekat luar.Pernah sekali, aku kena migrain ni waktu aku keluar,
time tu nak pergi sekolah. Aku pergi sekolah naik basikal, bila penyakit tu
datang aku terus jatuh basikal, pitam. Aku pitam dekat tempat letak kereta..
Lepas kejadian tu mama tak pernah lagi suruh aku pergi sekolah naik basikal.
Mama yang akan hantar or pakcik bas ambil aku depan rumah.
Aku selalu tak dtg sekolah sebab ni la. Takut pitam dekat sekolah.
Aisehh , sayanggnyaa terlepas pembelajaran hari ni :(
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan