Kawan Blogger Saya :D

GREAT DAY

Dear blogger,


Guess what ? Takde yang boleh buat aku bahagia saat ni selain family dan sahabat-2 ku .
Setiap saat adalah kenangan buat kita, kalau aku boleh rakam saat-2 bahagia aku dah tentu benda
tu adalah benda yang palingg berharga buat aku. hehehehehehe
Semalam aku,baini,tika,yahya,ekin dan dayah pergi brem mall buat kerja kursus.
Akhirnyaa semalam frist time berkumpul balik setelah sekian lame tak berkumpul macam ni.
tak de seorang pun yang miss , kali ni perfect. Alhamdullilah :')
Even pergi sana buat kerja sekolah je pun, dan tempat hanyala brem mall yang seringg sangat pergi
tapi ianya dah cukup buat aku gembira..
Masa aku dengar dorang semua berceloteh dekat mary brown, sambil gelak dan gurau senda dorang.
Ya Allah, time tu aku hanya mampu tersenyum gembira. Even dorang sibuk buat kerja tapi
muka masih tersenyum. Aku gembira bila lihat sahabat-2 aku gembira :)
Mungkin para blogger fikir tak kan hal sekecil ni pun aku boleh rasa bahagia kan?
Ahaa , setiap manusia tu berbeza pendapat dan jalan pemikiran mereka pun berlainan.
Tapi bagi aku sahabat dan family yang selalu mewarnai hidup aku sekarang.
Tambahan pula , tahun ni last kami bersekolah. Entah bila kami akan dapat bersama lagi.
Sekarang bulan 7, aku kira lagi 4 bulan kami akan bersekolah. Tak ke singkat sangat mase tu?
Kami semua spm, wajarlah sekarang kami semua sibuk. Insyaallah lepas spm
kami semua boleh enjoy bersama. Aku hanya berdoa semoga aku dan sahabat-2 aku
akan berjaya bersama-2 dalam spm dan semoga persahabatan kami tak kan pernah
putus sampai bila-bila :')
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan