Kawan Blogger Saya :D

8 JULY 2012 UNTIL DECEMBER

Dear blogger,

Well , maybe hari ni last aku update blog. Yaa , 9 Julai 2012 tiada lagi Fara yang suka main-2.
9 julai juga akan muncul kembali Diana yang sentiasa inisiatif. Diana yang dulu hidupnya hanyalah
dengan buku dan kawan baiknya, syazwanie bt abdullah thani dan darishini valli a/p  ravindran.
Tapi yang berbezanya kali ni tiada kawan baik dulu tapi kawan rapat yang menemani hari-2 Diana.

Diana yang akan berusaha bersungguh-sungguh demi menggembirakan ibu bapa.
Mulaii 9 Julai ni tiada lagi perkataan tengok wayang, lepak dengan member or etc.
Jadual kali ni semuanya dah berubah , balikk dari sekolah kena terus pulang takde
lagi pergi mane-2.Hari cuti hnya penuh dengan kelas tuisyen.

Tapi aku takutt satu perkara.. Dengan kesibukan aku ni, aku tak kan dapat luangkan
masa dengan kawan-kawan rapat aku lagi. Aku takut hubungan aku dengan dorang makin
renggang. Weyh korang? Maafkan aku ye kalau kali ni aku tak dapat join korang pergi mane-2.
Aku terpaksa buat semua ni untuk SPM aku , untuk masa depan aku.
Aku harap kita akan berjaya bersama-sama dalam SPM ni.
Tapi aku nak korang tahu, walau aku sibuk mane sekalipun. Hati aku tetap ade korang( T,E,B,F)
Dan aku tak kan lupa kawan baik aku dua orang yang ade dekat Kedah tu..(Z,N)

Baini? kau kan suka cabaran. Ape kata aku cabar kau? Percubaan Spm ni,dan Spm ni.
Kau dan aku siapa antara kita berjaya lulus semua mata pelajaran dan Gp paling rendah
akan menang. Dan siapa yang kalah kena DENDA. Kalau kau dah bace blog aku ni.
Kau fikir baik-2 dan dah dapat keputusan beritahu aku.

Aku buat macam ni untuk kebaikan kita baini,bersaing dalam pelajaran tu bagus :)
Kau boleh ajak Ekin, Tika dgn Teha nanti aku inform kan. Bersama-samala
kita mencapai kejayaan :')

Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian..<3
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

1 ulasan:

  1. wowowowo . cabaran yang aku tau mg aku x boleh buat . subjek sains itu memeningkan kepala aku , aku macam nak drop je subjek-2 sains ni :'(

    BalasPadam