Kawan Blogger Saya :D

FRIST TIME

Dear blogger ,




Corn flakes chocolate :)

Frist time Aku buat sendiri cornflakes chocolate ni. Assistant aku ialah adek aku :)
Tapi biase lah frist time buat tak kan perfect punyaa tapi alhamdullilah jadi jugak.
Even benda ni senang nak buat sekali pun tapi sekurang-kurangnyaa aku belajar buat: :)
Memasak mama jarang ajar.. Selalu aku masak sendiri ,mama xajar.
Tapi kalau aku tak tahu baru aku pergi tanya tok aku :) Tok lah selalu jadi guru masakan aku.
Masakan tok sedap sangat-sangat , selalu masakan tok rupa tak de tapi rasanya .. :p
Wow ! Delicious! Yummy ! Sedappp sangatt :D

Masakan mama pun sedapp , hehehe. Tangan aku selalu masak tak perfect , ade je kurangg.
Kalau buat air pun same tak perfectt , selalu maniss :/
Tapi aku tak pernah putus asa sebab ianya hobi aku . hehehe :)
Alaaa , tak perfect pun mama selalu gak suruh aku buat air la, masak la.
Walaupun tak perfect masakan aku laku gak kan ? hahaha *kembang hidung aku*

Back to story , tengah buat cornflakes bebi dah cakap nak bawak cornflakes ni bagi kat
boyfriend kesayangan dia. Huhuhu, adek aku ade bf manakala aku tak de bf :(
Hahaha , Laki ? Cinta ? Puihhh !Persetankan benda tu semua aku tak percaya lakii untuk di buat
special BF. Aku lagi suka single kalau boleh bila dah dewasa, aku nak kerja yg bagus-2
untuk sara hidup aku , mak bapak aku dan anak angkat mungkin? HAHAHA.
Gilaa betul kepala otak aku ni, aku tak nak kahwin tapi nak anak angkat buat keluarga.
Haha , jadi macam umie aida tapi umie aida kahwin jugakk akhirnya =,='

Dahlaa , mengarutt je citer pasal laki ni. Hati aku tak de tempat cinta untuk insan yang
bernama Lelaki. Hati aku penuh kasih sayang untuk family dan best friends aku je! HAHA!
Tapi aku suka cuci mata .. tapi tak bermaksud aku menggatal k ! ergghh. tak ! tak sukaa!
Okay balik pade cerita , bebi nak bgi kat special bf dia , adek pulak nak bagi bestie dia (Amira).
Aku pulak , esok nak bwk g sk bagi bestie-2 aku rase. Maaf , tak ranggup sebab aku tersalah
langkahh.

Actually aku bukan tak percaya dekat semua lelaki tetapi kepercayaan aku dekat lelaki tu agak terhad skit
dan aku susah sangat nak percaya dekat lelaki. Even dia kawan lelaki aku sekali pun , aku tetap susah nak
percaya kata-kata mereka. Melainkan orang dah bergelar kawan baik aku , yew .Memang aku bagi
kepercayaan aku dekat dia..Tapi setakat ni kawan baik aku yang lelaki hanya ada seorang jew yang lain semua perempuan..

Kalau dalam family , aku rapat dengan abang aku. Abang aku selalu cerita dekat aku sikap
kawan-kawan dia yang mainkan perempuan la, mcm mane dorang ayat-2 perempuan la,
abang aku nak jaga aku sebab tu dia cerita dekat aku. Dia cakap dalam dunia ni kalau nak
cari lelaki yang betul-2 boleh di buat suami yang baik sangat susah. Aku kalau balik rumah
tok aku dulu, abang-abang saudara aku selalu cerita pasal perangai lelaki.

Jadi daripada situ kepercayaan aku dekat lelaki susah skit. Kepercayaan tu ibaratkan
sebuah kristal sekali terhempas dekat lantai susah untuk di cantumkan kembali :)
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan