Kawan Blogger Saya :D

ONE DAY,

Assalamualaikum,

suatu hari nanti, saya harap saya akan mendapat hidayah Allah.

suatu hari nanti, saya harap saya akan menjadi orang yang berjaya.

suatu hari nanti, saya harap saya dapat membalas jasa kedua-dua ibubapa saya.

suatu hari nanti, saya harap saya dapat menjadi org yg brguna kpd org lain di saat sye susah.

suatu hari nanti, saya harap saya dapat membahagiakan org lain wlpun di saat tu sye menderita

suatu hari nanti, saya harap saya dapat buka tempat jagaan orang-2 tua agar saya dpt
merawat mereka dgn penuh kasih sayang .

suatu hari nanti, saya harap sebaik sahaja saya membuka mata ada org akan berkata
"saya akan menjaga awak sebaik awk membuka mata sehingga awk menutup mata awk" dan
itu adalah utusan halal dari Allah s.w.t untuk menjadi pelindung sye kelak.

suatu hari nanti, saya harap mama akan menitis air mata kegembiraan dan air mata
mama adalah kerana saya.

suatu hari nanti, saya harap saya dapat berkongsi kebahagiaan saya dengan orang lain.

Dann...

suatu hari nanti, izinkan lah saya menjadi seorang wanita muslimah yang sejati yang boleh
membanggakan agama suci kita iaitu agama Islam.

saya harap suatu hari nanti Allah akan memakbulkan impian saya..
Amin ya robbalalamin ~


TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan