Kawan Blogger Saya :D

AWARDS

Assalamualaikum,


Cinta ? Cinta itu satu anugerah yang indah daripada Allah S.W.T
kepada manusia.. Cinta hakiki ialah cinta manusia kepada
Maha Penciptanya . Selalu kita dengar cinta itu kejam?
Yew betul cinta itu kejam antara manusia dengan manusia.
Cinta itu sebenarnyaa indah jikalau manusia tidak mencemarinya :)

setiap manusia ada melakukan kesalahan di dalam hidup mereka,
cuma daripada kesilapan kitalah kita akan belajar untuk memperbaikinya.
Apabila kita telah melakukan kesalahan, kita sebagai hamba Allah
wajib untuk memohon ampun daripada Allah S.W.T
Percaya atau tidak setiap orang yang ingin berubah ke arah kebaikan
akan melalui pelbagai rintangan. Lihatlah. sebenarnya Allah sayangkan
kamuu , DIA menguji kita mengikut kemampuan hambanya..
Jikalau ujian yang kita lalui agak berat, berkatalah pada hati
"ujian yang berat untuk hambanya yang kuat"

Alhamdullilah, Alhamdullilah, Alhamdullilah :)
Ucap syukur kepada Yang Mahu Kuasa kerana
sampai sekarang aku masih mampu bertahan dengan ujianNya :)
Alhamdullilah kerana masa lalu telah mengajar aku untuk
menjadi orang yang lebih berguna berbading masa lalu..


#Maafkan aku sebab agak jiwang malam ni. HAHAHA
  Maafkan aku juga kpd sesiapa yg pernah bace
  entry aku pasal aku putus cinta sebelum ni :)
  Aku hanya gadis biasa yang berjuang dan syahid sebagai
  srikandi Islam :)


TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan