Kawan Blogger Saya :D

MY SPIRIT

Assalamualaikum,


Ramai orang yang aku rinduu dalam hidup aku sebenarnyaa..
Tapi orang ni dah lama aku nak ceritakan.. Orang yang
ada di sisi aku time aku susah dan senang. Kami rapatt time kami form4
sampailaaa sekarangg. Banyak rahsia aku dia tahuu. Dia selalu tegur
kesalahan aku dan dia selalu bimbing aku. Tapi dia ni garangg woott mcm singa.
Tapikann garang-garang pun, jiwa dia sensitiff. Aku selesa kawan dengan dia.
Aku sayang jugak kawan baik aku yang sorangg ni. Walaupun dah pindah
kami still lagi contact. kau gila tak sayang kawan baik sendiri?! Nama dia Zawiah.
Ahaaa , aku rasa beruntung ada kawan seperti Baini,Ekin,Zawiah,Tika,Teha , Faiza
dan smiley girls group.
Baru aku sedar, dalam hubungan persahabatan tu ibarat ombak,
ada pasang surutnyaa. btw aku happy :')
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan