Kawan Blogger Saya :D

I'M SO SELFISH

Assalamualaikum,


I'm so selfish , yaa only that I can describe about me.
How can I only focus to myself? You are so selfish Fara..
Aku terlalu fikirkan perasaan dan masalah aku je sampaikan akuu terlupaa..
Aku terlupa akan perkembangan kawan-kawan aku sendiri..
Tanpa aku sedar mereka juga mempunyai masalah..
Ya Allah, masalah aku tak penting tapi yang penting kawan-kawan aku :(

Aku tak sangka kawan-kawan aku bersedih keseorangan..
Mereka ada masalah sampai mereka menangis, mereka menangis keseorangan.
Ya Allah , kuatkan semangat sahabat-sahabat aku Ya Allah, tabahkan hati mereka
menempuh segala dugaan dari-Mu. Jika mereka dalam kesedihan, hati aku bagaikan
berdarah. Jujur, aku tak sanggup melihat mereka bersedih. Bantula hamba untuk
membantu mereka Ya Allah.

Mulai skunk, aku kenaa tolong mereka bangkitkan semangat mereka!
Yess ! Semoga aku dapat kurangkan bebanan mereka walaupun bukan semuaa.
Aminn ! Ajaa-aja fightingg ! Pashaakkk *koreala pulak* hahaha

p/s: seorang yang telah bergelar sahabat aku tak mungkin aku biarkan korang bersedih
      sendirian. Suka duka haruslah berkongsi bersama itula namanya sahabt :')
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan