Kawan Blogger Saya :D

Assalamualaikum



Sehat ke semua ? Aku alhamdullilah sehat walafiat
Macam biasa diari blog hari ni ada benda nak di luah kan .

Bismillah ..

Aku cuma nak korang tempatkan diri korang dekat tempat aku
No judgement just understand and feel it .
Seorang perempuan hanya perlu di sayangi dan di fahami .

That night everything start on that night
tu bila orang cakap lidah tu ibaratkan pisau kan ?
Aku dari dulu dan takkan pernah lupa rasanya sakitnya
bila orang cakap macam tu . .

Semuanya tersimpan kemas dalam memori aku .
Tak perlu jadi sweet talker atleast tak cakap benda yang menyakitkan hati
apatah lagi sentuh hal keluarga dan kekurangan diri ni .
Tak tahu nak cakap macam mana tapi bila teringat hati ni sakit bukan
takat hati je rasa sakit kadang-kadang sampai rasa sakit dada bila
terlalu fikir terlalu layan perasaan tu .

Sekarang dah tiba masanya aku pujuk hati aku sendiri tak perlu
harapkan sesiapa pun. Aku cuma sekarang tengah pelan-pelan
rawat hati aku . Kalau ada adela kalau takde berdoa jelah .
Dah sampai satu tahap aku rasa give up .

Sebab everything aku rasa aku syok sendiri .
Ape lagi aku nak buat ? Sekarang aku ikut je apa dia nak .
Bayangkan bila dah lama pendam bila meletop bila dah rasa give up
aku sanggup jalan kaki malam-malam kena hujan lepas tu semata-mata bagi barang
eventho tak penting sebenarnya tapi hati ni nak di pujuk .
Aku turun kereta dekat tengah jalan then duduk tepi divider tahan malu sebab perbuatan sendiri
semuanya sebab nak di pujuk .
Entahlah aku malukan diri aku sendiri sebab nak di pujuk lepas kena hina semua .
Aku duduk dekat caltex tunggu kena pujuk tapi boleh dia tinggalkan aku sampai aku kejar kereta dia then lari pergi caltex balik mintak pinjam phone . Entahlah .
Memang malu bila fikir balik tapi aku dah tak rasa ni diri aku .
Aku bukan jenis malukan orang apatah lagi malukan diri aku sendiri .

Mungkin ni semua sebab dah lama pendam mungkin ?
Bila dah lama pendam aku tak boleh kawal diri aku.
Sekarang biarlah ape nak jadi aku dah mula berhenti berharap ,
Aku dah penat. Aku tak mintak di manjakan dengan duit tapi
aku cuma minta masa perhatian dan kasih sayang .
Jenis aku jaga percakapan kalau tak memang aku ingat ape benda
yang buat aku sakit. Sebab sakit-2 badan boleh hilang tapi sakit dalam hati
makan masa nak hilang dan sembuh .

Aku tak berdendam tapi aku jenis ingat perkataan yang menyakitkan hati apatah
lagi perkataan yang boleh jatuhkan air mata aku. .
Kalau aku dulu selfish nak kan dia walaupun dia benci aku tapi sekarang
aku lepaskan .. Kalau betul kau milik walau jauh manapun aku pergi kau tetap akan jadi milik
aku . Tapi kalau dulu aku usaha untuk curi hati kau kenapa kau tak usaha curi hati aku balik
macam mana dulu lepas aku buat salah dengan kau aku kejar kau balik. Itu pun kalau
dia masih sayang . kalau dia tak sayang dia akan pergi cari perempuan lain . dan saat tu aku
redho .


TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan