Kawan Blogger Saya :D

MISS

Assalamualaikum,




Satu , dua , tiga , sebelas hari.. hah , sebelas hari dah..
Sebelas hari apa?? Sebelas hari aku tak berkumpul , tak
bergelak ketawa, tak bersembang lama-2 dengan kawan-kawan.
Huhuhu , rinduuunyaa dengan semua tu.
Atika yang kelakar, Baini yang suka bercerita, Teha yang tukang
gelak , ekin yang kelam kabut.. Dan cerita pell yang menarik.
Lama dah tak tahu perkembangan dorang.
Aku tak dapat buat apa-apa bila tengok air mata Baini mengalir.
Hati aku sedihh tapi badan aku masih lemah.
Baini seandainyaa aku dah kuat, aku nak sngt join kwn-kwn
kau yang lain happy kan kau.. Atika? aku rindu sangat nak
dengar lawak kau.Ekin?? Aku nak sangat tengok muka kau
yang kelam kabut tu. Teha , thanks for help me..
Pell , lame I tak dengar cerita pasal you.. bila you nak datang sekolah?
Palingg aku rindukan sangat-sangat kat sekolah tu, bila aku, baini, ekin, tika, teha
berkumpul. Mesti kita semua akan gelak-gelak je..
selama 11 hari ni aku balik kena kurung je kat rumah tak boleh jumpa sape-sape.
boring + badan aku sakit + berlebam makk oiii!!  Minta-2 aku cepat sembuh.
Aminnnn :') imissyouallfriends<3
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

1 ulasan: