Kawan Blogger Saya :D

I WILL PRAY FOR YOU ALL

Dear blogger,


On the way balik Kedah , wee <3
Ahaa , macam-2 aku pikir. Sedar tak sedar sekarang semua kawan-2 aku dah ade psngn :)
Okay , Ekin dgn Baari , Baini dgn Audi ,Tika dgn Hareez ,Teha dgn Amali dan Yati dgn Fais :D
Haii , nampaknya aku sorg je tak de pasangan ? HAHA , cool lhaa. 
Berstatuskan single lebih baik dripda ade couple tapi tak de hati kat psngn sendiri.
Knpe aku ckp mcm tu ? ahaa , normal case. 
Aku ni dah boleh di ibaratkn mcm peranatau , dlm usia17 thun ni aku dh jumpa ramai org :)
Mcm-2 ragam perangai aku jumpa aiihh, baik jahat semua tu aku kwn .
Tapi ingt ? kita ni ibaratkan seperti ikan walaupun di lepaskan ke dlm laut yg masin, bila di tngkap 
balik rase ikan tu tetap same  :) maksud aku takkan lhaa kita makan ikan tu , ikan tu rase masinn plak kan?


Ahaa , smbung balik topiik kita.
Aku happy tgk kwn-2 aku happy :)
Aku doakan korg semua berpanjangn jodoh ok :) Bercintaa- bercinta gak tapi study jgn lupe k :)
Aku ? haaa , aku lebih selesa mcm ni :) singlee dan berkwn dgn sesape je :D
Biarlaa cinta tu hadir sendiri dlm hati aku tanpa dipinta :')
Allah telah tetapkan jodoh masing-2 sebelum kita dilahirkan lagi so? Aku hanya mampu tersenyum je :)


Aku suka tgk psngn yg sweet-2 ni <3 haahaha ,jely ok (Y)
tapiikan aku tak nak berharap ape-2 coz hati aku ni mcm dah beku jee. 
Aku tak de hati lagi nak bercintan-cintun ni .. 
Impian aku hnya satu dapat belajar dekat UITM  dan bila keluar dari situ aku nak kerja bagus-2 :)
Dann lepas aku dah dapat balas jasa mak bapak aku baru aku akn pikir psl cinta ni ?
Sekarang ? lupekan je lhaa. Korg doakn aku berjaya k :)
Kpd kwn-2 aku tu , aku doakan kebahagian korg dunia akhirat.
Bagi aku , melakukan kebaikan memberikan kepuasan kepada aku :) 



LET ME GRAB MY AMBITION FRIST :)WISH  ME LUCK <3
TERIMA KASIK KRN SUDAH MEMBACA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan